11 Mac 2011

Aku nie tak berapa nak kisah tapi asyik dicakap je..jadi rimas!

Aku sedar diri aku..


Yang paling gemuk aku.

Aku yang gemuk nie tak boleh puji orang kurus, nanti orang cakap aku nie jeles...so kejammmmmmmmmmm..!.. ko boleh baca apa yang aku pikir...six sence sangat ko nie. Padahal aku ikhlas betul puji orang tue. Pastu sibuk nak tau aku nie ada buat senaman ker tak..eleh ko pun baru je nak main2 badmintan jogging sikit2 dah nak berlagak! siap cakap klu setakat buat kerja2 rumah tue tak kira bersenam....sumpah aku menyampah betul!..

Hati aku jadi kecik tau. Rasa macam sangat berdosa bila jadi pompuan gemuk. Cuba cakap ada ker orang yang nak gemukl?. Laki aku pun tak bising orang lain yang tukang bising...nyampah!. Beranilah laki aku nak bising..hahhahhaha sebab dia pun sama tengok pelukkan aku tak muat muahahhahhaha..


Dengan ketinggian hanya 158cm, pastu berat 68kg sebenarnya statik je berat dari lepas bersalin sampai sekarang nie tak turun tak naik....Kalau ikut berat ideal sepatutnya maksimum berat badan aku 60kg aje.

Aku kesian ngan aqil klu aku diet, dah 2 hari aku tak makan nasi...bila dia nenen dia tak puas..."nenen abis, belah..belah"...klu dia isap belah kiri dia nak tukar belah kanan..mcm tulah sebaliknya..dia ingat susu kat nenen aku dah abis....sian kan?.

Aku sebenarnya tengah meng'usha' diet atkins, seronok plak baca belog2 pasal diet nie. Penah cuba setengah hari sebab klu petang mesti aku terbukak tudung saji kat rumah mak..hahhahahha memang ada pening2 ckit. Kena kuat semangatlah...Jadi TOLONG SOKONG AKU BERDIET.

Sekian, harap maklum.


Ini telah menjadi SEJARAH

4 ulasan:

♥♥♥ miz sifa ♥♥♥ berkata...

akakakak poyo la ko ijah..hahaha

♥♥♥ miz sifa ♥♥♥ berkata...

kakakak poyo la ko ijah

HappyIrfa berkata...

eh..betullah..kalau aku tak makan nasi,kenit aku netek macam tak kecukupan je..(alasan kena makan nasi)

Fariza berkata...

irfa: hahhahha..betul2 alasan tue penting..