22 Februari 2011

Demam itu indah

Minggu lepas ahad 13/2/2011 aku ada dinner company. Sabtu aku dah rasa lain macam kat badan tapi masih gigih balik kerja pegi carik baju dinner kat GM Klang. Sampai rumah mak terus melepek terus. Badan terasa sangat panas kepala nyut nyut. SAKIT!.

Parah. Sampai ke petang aku tak boleh bangun. Mak talipon Azam. Balik keje Azam terus balik rumah mak. Bila dia pegang aku..terkejut dia sebab badan aku panas sangat dan yang sangat menakjubkan aku tak rasa panas + siap berselimut tanpa pasang kipas pun. Padahal aku nie jenis yang tak tahan panas. Azam cakap kena pegi klinik masuk ubat bontot. Jadah apa tua bangka nak masuk ubat kat bontot. Aku cakap kat azam pengsan doktor yang nak masukkkan ubat bontot klu tengok bontot aku yang berkerak tue..hahhahhaha..Cis buat lawak betul.

Ahad tue aku pegi jugak dinner lepas telan upmol 650 ubat apa ntah doktor bagi kat aku macam takde efect langsung kat badan aku tapi aku paling selekeh..hahhahah..pakai baju kurung je sebab malas nak gosok baju yang aku beli...huahuahua..janji aku datang tunjuk muka. Selera makan memang outlah. Sekarang dah baik baru teringat udang goreng tue..nyum nyum...hampeh!

Azam suami terbaik. Layanan masa aku demam first class. Tolong basahkan dahi aku. Layan aku makan..buatkan milo. Jaga sikunil aqil. Nasib baik masa aku demam jatuh hari off dia. Kalau tak sila lah ko layan diri ko sendiri..hukhukhuk..

Dinner aku dapat kipassss lipas..kuikuikuikui..Masa dinner ada yang tanye aku tak bawak kamera ker..ehehhe..sebab apa tau diorang tau aku nie  mana2 pun bawak kamera..macam pelik pulak tiba2 dalam event besar mcm nie aku tak aktif main flash..hahhahaha....mood takde nak main2 tangkap gambar..so redha je tahun nie paling tak meriah ngan gambar


Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: