18 Januari 2011

Suspek utama .....kenapa aku sakit belakang macam nak bersalin?

Agak-agak..... aqil buat apa kat atas aku tue. Gaya kegemaran dia bila nenen. Mengambil alih posisi bapaknya..hahhahahha. Dah macam pesalah jenayah gambar siap blur kan..ehehhehe...






Selalunya macam nielah. Sampai dia tertido atas aku. Gaya nie jugak dia apply masa tido malam. Lenguh tangan aku halang dari dia tergolek kebawah selalunya aku sendal ngan bantal kanan kiri.


Lagi beberapa hari aqil nak masuk 2 tahun badan pun boleh tahan. Maknanya selama 2 tahun dia tido atas aku (bukan sepanjang malam tapi boleh dikatakan 70% masa tido dia kat atas badan aku) tue sebab sekarang aku dah mengalami sakit2 badan sebab posisi tido yang tak betul. Dulu masa Fahmi dia suka sangat mengempeng aku (posisi aku mengiring aje sepanjang malam) pun aku mengalami masalah yang sama sakit belakang. Sadis betul...

Azam dah bagi hint..aqil dah 2 tahun so kena stop breastfeeding..huhuhuhuhu. Aku ok je tapi ...bila malam2 dia nak susu abang bangun buat susu yeeee....

So dari n3 nie aku nak simpulkan sebenarnya aku tak 'meteng' (mengandung). Aku kan suka je buat kecoh. Kasi test jantung Azam..ehehhehe....

Ini telah menjadi SEJARAH

3 ulasan:

♥♥♥ miz sifa ♥♥♥ berkata...

alo ko pn x meteng ke..meteng la..klu laki lagi ko bg aku..hahahahha..ank ko kn anak aku jugak..kikikiki

Fariza berkata...

buat sendirilah woiiiiii...apa nak ambik anak orang pulak nie...hohohoho

♥♥♥ miz sifa ♥♥♥ berkata...

eleehhh kedek la ko...hahahahhahah