20 Disember 2010

Azri dan kahwin memang tak boleh dipisahkan..

"abah, kita boleh kawin 2?"

"Boleh"

"macam tue abah kawinlah lagi satu"

"buat apa nak kawin lagi?, ibukan dah ada..lagipun ibukan love abah..selalu kiss kiss. Lagipun kawin 2 bukan senang tau."

Hahahhahaha..kurang asam punya anak. Azri citer ngan bapak dia tak jaga perasaan aku langsung, macam aku nie tak wujud je padahal aku nie tercongok kat sebelah bapak dia. Nasib baik bapak ko tue sedar bininya ada dekat sebelah dia kalau tak siap lah ko bang!. Jawab pun berhemah je ..hahahhahhaha.. entah-entah kalau aku takde dialog Azam mungkin jadi macam nie "nantilah abah tengah pilih2 calon yang sesuai nie".


Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: