12 November 2010

Pertama dalam bulan November nie.

Banyak nak citer tapi bila tangan mula kat keyboard...ting..semuanya hilang..hahahhahaha..macam magik pulak.

Hidup pun biasa2 je takde yang extra ordinary, jadinya malaslah nak karang n3 pasal hidup yang biasa2 je nie.

Cuti deepavali hari tue aku sefamily membawak diri ke I-City, orang dah berkurun pegi aku baru nak pegi, tue pun dengan bantuan GPS....hahahhahhaa.. Pegi Icity pun pakai GPS..batakkan?. Padahal tepi federal highway je pun. Jangan tak tau pakai GPS pun, balik boleh sesat kahkahakkah..aku cakap ngan azam "penat pompuan tue cakap degil taknak ikut". Pastu azam jawab"a'ahlah kan mesti dia cakap tak paham2 betul orang tue nie"...hahhahahhaha. Nasib baik ngaku dah tua...ekekekkeke..

Masa pegi sanakan boleh dikatakan ramai orang bawak kamera muncung itik tau...ada tue, siap bertanduk lagi..ehehhehehehehhe.. Aku mcm teringin nak beli tapi mesti leceh klu nak bawak kan?. Deepavali mood tapi yang peliknya boleh tak diorang pasang lagu raya..jadah apa ntah. Jomlah layan gambar dari kamera yang tak berapa nak muncung itik aku nie..wahahhahahaa.. Hazab betul nak bergambar..hahhahha..


Gambar yang ada memang menyakitkan mata jadi ada yang aku dah edit cikit2. Kenapa ada image bola halimunan tue ye?..tu kesan cahaya ke?..benci tau, gambo elok tapi bila ada bola halimunan tue..gambar jadi buruk..







*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

ini namanya pose 'berak sembelit"..kahkahkah....


Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

HappyIrfa berkata...

aduh sakit perut baca entri kamu ni..aku pun baru semalam smpi ke i-city..pakai lak kamera hp cap ayam..kamera muncung itik pun non ado..haha

Fariza berkata...

irfa..hehhehehe.sesak tak semalam..masa aku pegi tue cuti deepavali jadi dia punya sesak tue..hazab gila..ramaiii..sangat.