19 November 2010

Hari ini aku rasa sangat bersalah

Macam biasa semalam sampai rumah dalam pukul 8 malam. Azam pulak sampai rumah dekat pukul 9 malam. Dalam pukul 9.30 malam aqil nak tido jadi aku tidokan dia kat bilik(kelon). Lepas tue bila aqil dah tido aku keluar balik kononnya nak tengok tv. Azam tanya kat aku ada benda nak dimakan mungkin dia lapar of coz laparkan sebab balik keje. Aku cakap apabenda yg nak dimakan malam2 nie. Dia cakap panaskanlah apa2 dalam peti ais tue raya haji kelmarin kak ida bawak macam2 makanan, bila tak abis semuanya sumbat masuk peti ais. Tapi aku buat muka sebab aku MALAS+ngantuklaki suruh je tiba2 mengantuk setan betul kan?. Pastu azam diam jelah. Aku pun buat tak reti.

Lepas tu Azam bangun ambik yassin pegi bilik belakang baca yassin, malam tadikan malam jumaat. Aku pulak dengar dia baca yassin aku pun diam2 masuk bilik tido. Aku tido dengan tanpa rasa bersalah sedangkan laki kelaparan...JAHATkan aku. Hari nie pegi keje hati tak tenang je..padan muka...

tadi sms azam

Malam tadi abg makan apa?

Maggie....

Kesian abg, sorry ye ngantuk sangat malam tadi..

takpe..abang kat masjid nie..

ok...

Ini telah menjadi SEJARAH

3 ulasan:

ieda berkata...

oklah tu dia tak kacau.
kalau azam akak kelaparan, letih macam manapun mesti kena bg makan juga.pandailah ikhtiarkan.kalau tak dgn kita sekali takleh lena..dia asyik kacau.

Maya Ariffin berkata...

Dia lapar lain tu..
haisshh itu pon tak paham. Terus member amik Yasin baca. Choi! tul la ko ni Jah.

Fariza berkata...

Kakieda: saya bernasib baik...kihkihkih...

Maya: ala klu dia lapar lain dia direct je..hahahhaha..