25 November 2010

Bulu sapa pulak yang ko tengok nie.........

Pot pet pot pet...(tugas hakiki seorang ibu membebel masa on the way hantar budak ke tempat jagaan sementara).

"tahun depan dah darjah 3 dah boleh sunat dah..sunat ye tahun depan?"

"taknaklah ibu abang takut"

"apa nak takut nak tunggu sampai bila"

"nanti tumbuh bulu kan bu?"...hahahhahhahha..fahmi niekan...

"ha?..apa dia?"

"nanti tumbuh bulu"..ulangan..

"mana ko tau?"

"nenek cakap"..hahhahhaha..nenek ko nie pun transparent betullah?

"kalau tak sunat nanti tak boleh kawin kan bu?"..azri nie lain takde, asyik pkir kawin je..aiyoyo..

Terkejut aku masa fahmi cakap 'nanti tumbuh bulu'...aku risau dia ada nampak orang dewasa punya je.....ekekkekeke.....


Ini telah menjadi SEJARAH

5 ulasan:

Mak Su berkata...

uiyooo, saspennyer ;)

MOKCIK AZWA berkata...

aiyo...tak sunat pun tetap tumbuh bulu lorrr hahaha

kelakarla...

Maya Ariffin berkata...

sowang ske cite pasal makwe pasal kawen..

Yang sorang pandai cite pasal bulu..


hahahahaha.. anak fariza betullah!

Maya Ariffin berkata...

" SAYA SUKA BLOG AWAK LA " ... betul tak tipu!


Saya Suka Blog Awak! Ye I Loike!

geli ok!

Fariza berkata...

Maksu: Saya pun saspen jugak maksu..ekekke..

Kak azwa: ala nenek dia nielah...ehehheeh..tulus sangat..

Maya:like mother like son..hahahhahha..

alololo..malulah i..ekekekke..kan aku dah perasannnnn nie..20 kali aku klik dah..hahahhahha..