22 September 2010

Syawal pertama 2010 - Bahagian kedua

Hebat betul sampai berbahagian-bahagian..layankan jelah ye... orang tengah kemaruk nak bercerita.


Balik dari sembahyang jumaat masing ketidoran sekejap sebab niat kat ati nak beraya rumah kak ida pulak. Sekali terlajak tido sampai pukul 4 lebih kot. Atih dah calling2...hahahha..sebab dia dah sampai kat rumah kak ida macam jauh bebeno padahal sekelip je pung..hahahhah poyo kene lebih. Apalagi masing2 sap sup sap sup..terus keluar pegi rumah kak ida. Budak yang kat bawah nie tido jadi angkut aje..hahhahahhaha..beraya ngan pampers je. perut maintain ikut bapak ko aqil..hahhahahahha


Kat rumah kak ida melantak nasi impit pulak. Masa nie tengah tunggu kak ida sekeluarga bersiap sebab nak pegi beraya lagi. Kan aku dah cakap sikunil nie batak ckit pegi rumah orang..hahhahahha.. ada je yang tak kena. Tapi makbapak dia dah lali..hahahhahha.. dia nangis pun pedulik apa.. posing tetap posing..hahhahahha..nie bleh claim makbapak kaki dera tak?

nie lagilah..aku ingat banyak keping gambar dia posing ngan keta..aduhai...kategori apa nie anak2..?...hahahhahha batttttt...akkkkkkkk.... aku memang dengki kat dia..sebab dia minta maaf kat aku tak peluk cium pun
Tengok ngan kak ida peluk2..pilih kasih kan?..hahhahahhahha...padahal akulah kakak terbaik dia..



Keta aku jadi mangsa lagi..hahahhaha..nasib ko lah keta. Pegi rumah wak suradi sebelah rumah mak..hehhehehhe..kat sini lupa nak ambik gambar. Jumpa pulak paman lehen paksa dia balik rumah terus sebab kitorang nak beraya rumah dia pulak.

Boleh pulak kat rumah paman lehen nie diorang ber OSIM. Mula2 abang majid, pastu azam diikuti pulak kak ida last sekali along ..hahhahahhah.. Azam suruh aku cuba tapi aku taknak+malas nanti kena gelak ..kahkahkahkah.. Memanglah klu beraya ngan family kak ida nie asyik kena sakat tapi terbaikkkkkkkkk..tiap2 tahun klu raya kat sini aku follow je diorang.



Salah satu cara nak bagi aqil tak sebut perkataan jom. Layankan dia dengan benda2 sekeliling. contoh paling best...tengok nie. Aqil tatuttttttttttttttt...hahhahahhahha...



Petang tue dapat 2 buah rumah je. Lepas rumah paman lehen terus masing2 pulang ke sarang. Hantar abang majid balik rumah pastu yang kitorang pulak pegi rumah mak balik sebab azam nak bakar duit.

Aku cakap kat azam daripada duit tu dia bakar baik bagi aku beli baju ker gelang emas ker blackberry ker..kan bagus... Azam cakap tak meriah klu takdeh bakar2 duit nie...mmmm.. janji semua persiapan raya settle apa lagi aku nak bising. Nie Bapak budak je boleh main anak2 main mercun POP je..haahhahha..
Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Mak Su berkata...

sian kat budak kecik time raya, selalu berlenggeng jer...ahaks

Fariza berkata...

unipom tetap maksu..hahahhahha..tak raya pun memang gitulah dia..