27 September 2010

Sapa suruh usik aku!..rasain..

Aku tengah elok2 buat kerja ye ker kerja..hahahhah.. pegi kacau aku buat apa...ehehehhee..


Hai bz ker?B-)


Apahal plak nie?


Hehehehhe, rindulh...


Eleh poyo..tak tido lagi ker?


Tengah nak tidolh nie....sedapnya bntal nie, empuknya tilam nie..aah..mengantuk pulak..:-)


lempang nak?..hahahhahha..


hahahha nikmatnya baring diatas katil yg empuk, selamat tido


dah sidai kain..singki dah bersih?..rumah dah kemas..


Blum datin jap lagi datin..


hahahha..bagus...balik nanti saya tau semua musti(nie bajet dialog dulu2) siap..hahahahaa..


muahahhaha.....sapa yang kena. Bini tengah berkerja dengan penuh dedikasi pegi kacau. Modal aku memang sekarang nie nak lempang orang je..hahahhaha..tapi klu korang percaya aku buat betul2 memang ah...gila ker nak lempang laki ..derhaka namanya..aku memang taknak spender emas tapi neraka jahaman pun aku tak nak jugak...






Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Mak Su berkata...

hahaha, lempang sayang :)

Fariza berkata...

maksu:ehehehhe..