06 September 2010

Sampai hati azam buat aku macam nie..

*sedih*

Adalah satu hari tue azam ambik aku keje. Turun dari opis aku pun memonong ke kereta. Sebelum tue azam dah sms bagitau dia dah sampai. Tapi bila aku sampai kete apasal kete kosong..sekali aku toleh ke kanan rupanya salah kete lah. hahahahhaa..sengal..

Bila aku bukak pintu kete je azam tegur "hahhahah...salah kete ye". ngada tau azam dia nampak aku dah jalan menonong kat kete yang salah tu bukan nak hon..saje je buat bahan gelak..marah aku kat dia....pastu dia cakap "boleh buat modal kat fb"..kejam tak?..nasib baik takdeh sapa nampak..hehhehe..klu tak tambah kemaluanlah..

Tapi citer kat atas tu tak berapa nak lawak sangat. Ada citer nie lagi lawak budus..

Satu hari tu aku ngan azam pegi kedai naik kete. Bila nak balik lebih kurang 5 meter dari kete azam dah bukak alarm. Pastu aku ngan azam menonong pegi kat kete. Azam kat tempat pemandu aku kat sebelah pemandu. Azam tarik2 pintu kete tak leh bukak. tekan alarm lagi sekali tetap jugak tak boleh bukak. Aku pulak berdiri sebelah pintu terpandang kat tempat duduk belakang pastu aku nampak sekotak carlsberg(arak). Dalam hati aku apasal azam beli carlsberg tue..gila ker.. Azam still lagi tarik pintu kete..hahhahhaha.. Sekali tue "bang kete abang yang sebelah nie..nie kete saya"...hahahhahha..agak bodoh kat situ..kete yang azam tarik pintunya tue kete lelaki india..patutlah ada carlsberg ...hahhahahhaha....tersipu2 kami laki bini..setart kete berdesup kami hilang..hahhahahaha..

Kete tu sebijik sama ngan kete kitaorang..tu yang tak perasan hahahhahahaha...Lelaki india tue senyum2 tak bleh tahan..malu wei..malu. Yang pelik tue dah bunyikan alarm pun masih tak perasan...hahahhaha... bila kat kete kami gaduh laki bini menyalahkan diri memasing...

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

ieda berkata...

hahaha...akak pun penah jg tersalah kereta tp tak sempat rapat dah perasan.bapa akak lg best...siap buka pintu kereta org nak masuk pastu dia pelik apasal driver tu bukan anak dia..hehehe.

Fariza berkata...

kakieda: bapak akak lagi lawak..hahahah..mesti driver tue pun panik kan?..

klu sorang2 ok gaklah kak..nie laki bini sama2 salah kete..hahahhaha..rabun dah..