08 September 2010

Lelaki pun rajin main kutu & GPS tu sudah berada ditangan.

Bukan kutu kat kepala tu tau..nie sistem giliran yang dipanggil kutu. Azam rajin main kutu ngan kawan2 keje dia. Aku tak suka...aku rasa sama je sistemnya ngan berhutang kan..kecuali lah ko orang yg paling last dapat.

Kali nie azam main kutu untuk GPS..hehhehe..Patutnya dapat yang lain tapi yang nie dia pinjam dulu sementara stok yang lain sampai. Sempena nak raya nie kawan azam minta kedai tu kasi pinjam dulu. Yang betul2 nanti upgrade ckit (apa yang upgrade aku tak tau).

Minggu lepas saje lah test. Pegi tesco pakai GPS nie..hahahhahah..batak ok. Tapi tulah..asal laju ckit dari had yang ditetapkan(GPS nie boleh detect had laju kete kita) mesti pompuan(GPS bersuara pompuan) tu bising "sila patuhi had laju, pandu cermat". setiap 5 minit kot dia remind..hahhahhaa..hazab....

So sesiapa raya kali nie nak jemput aku pegi rumah terbuka dipersilakan bagi alamat ye..hehehhe..konpem tak sesat klu sesat marah kat GPS tue...




Ini telah menjadi SEJARAH

4 ulasan:

♥♥♥ miz sifa ♥♥♥ berkata...

jemput la dtg rumah...ni alamat
lot 2249 jln rajawali bt 9 kebun baru...tpg selangor...waakakakka

Fariza berkata...

ok roger...duit raya jgn lupa..hahhaha..up sekali dari apez punya tak aci takde duit raya ..hahhaha..

MOKCIK AZWA berkata...

mokcik pulak selalu tak sehaluan dengan GPS...kalau jalan yang kita memang tahu la..hehehe.

Fariza berkata...

a'ah kan...selalu GPS nie lalu jalan lain...kihkihkih..tapi klu tak tau jalan memang rasa terror sangatlah bleh sampai ke destinasi dengan bantuan GPS..ehehhehe..