22 September 2010

Aku nak spender emas jugak...

Apa buang tabiat nak spender emas nie..hahahhaah ... ceritanya bermula dengan sms dari azam nie..

Atih mintak abang jadi saksi kahwin

aku balas balik

Terpulang abang..sebab dia adik ibu klu ibu cakap boleh bias pulak... keputusan kat tangan abg..

Tak lh.. klau xde apa2 Abg ok je..Abg bukan tahu jadi saksi tu kene buat pe..

Saksi kena cakap sah... bila tok kadi tanye sah...tu je kot..(aku belasah je sebab aku pun tak tau..hahahhahah)..

klau tu je ok lh..hehhehehhe..

tapi esok jgn pedajal apez pulak ..sah abang cakap tak sah..hahhahahhaha.. pitam karang..

nak senang bayarlah..hahhaha.. tapi abg majid mcm mana?.. dia jadi saksi jugak ke?

iyalah kot..tak tanye atih ker?

ti lah nak tanya nie..lupa lah dah lama x kawin, saksi berapa orang

aik lain mcm je bunyi..nak kawin lagi ker?..lempang nak?..saksi 2 orang

hahahhahhaha.. (dia gelakkan aku)..


Aku taknak payung je emas kalau boleh kotang, spender pun emas. Baru permintaan boleh dipertimbangkan ..hahhahhahaha... Iyalah kalau semua emas konpem terlebih mampu. Tapi dengan syarat kena carik janda yang kematian suami kena pulak ada anak yatim, itu lebih afdalkan? Kalau setakat nak cari anak dara yang lagi cun dari aku kirim salam lah bang oiiiiiiittt... walaupun abang offer spender emas saya tak izin kan ..hahhahahha...



Ini telah menjadi SEJARAH

7 ulasan:

MOKCIK AZWA berkata...

hahahha...mokcik gelak sensorang baca posting ijah nie hahaha...

ieda berkata...

first time dengar boleh dapat spender emas...hahaha

♥♥♥ miz sifa ♥♥♥ berkata...

ngok ngek ....

Fariza berkata...

Kak Azwa & kak ieda:..hahahhaha..biasalah kak permintaan kena mengarut mcm puteri gunung ledang mintak sultan melaka sedia 7 tempayan hati nyamuk...

Atih: pasal ko lah nie..

Mak Su berkata...

iya, kita sokong fariza ;)

Maya Ariffin berkata...

aku nak banglo mas! bukan nak madu dari pasir mas!

Fariza berkata...

Maksu: lain tahun boleh jadi YB nie..hehehhe.. dah ada yang sokong..

Maya: fuyyohhhhhh..taknak kalah jugak ye ko ngan aku..ekekekekke