19 Ogos 2010

Mereka sepupu, bapak budak pompuan ngan mak budak lelaki tu adik beradik..

Disebabkan mereka tak puasa mereka menikmati pupuditerjemahkan sebagai paha dalam bahasa melayu ayam yang dibeli dipasar ramadhan atau bahasa singakatannya param. glup sedapnya tengok mereka makan pupu ayam. Mula-mula mak budak lelaki tu belikan budak lelaki tu leher ayam goreng tapi bila sampai rumah nenek budak lelaki tu nampak budak pompuan tu pegang ayam lagi besar dari dia punya lantas dia cuba merampas pupu ayam tu dari budak pompuan. Tapi budak pompuan tak bagi dan nasib baik mak budak pompuan beli 2 ketul pupu ayam jadi mereka dapat menikmati pupu ayam bersama-sama. Ini kejadian kedua budak lelaki makan ayam budak pompuan nampaknya mak budak lelaki kena belilah pupu ayam goreng setiap kali singgah param.


Belum makan nasi mereka dah sendawa macam nak terbelahak..hahahahhaaha. NIKMAT sangat dah tue.


Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

MOKCIK AZWA berkata...

Ijah nie pun...kalau letak leher ayam dekat pupu ayam memang la pupu yang kena sambar dulu hehehehe...

Ijah pun kena beli pupu ayam juga hehehe kasi budak perempuan makan pulak hehehe

Fariza berkata...

Kak azwa: hehehhe...manalah tau budak kecik tu pun boleh memilih...

tulah esok2 saya plak kena beli segan ngan kakak ipar asyik anak saya je yg membalun..