01 Julai 2010

Sakit nak bersalin pun tak macam nie

*tipu*

"nie nak claim kat abang nie.. "
"apa benda tu? "
"mask, kan abang suruh ibu beli. nie 30 inggit nie..bayar balik." (padahal harganya tak sampai 25 inggit pun hakhakhak...baru untung)

"yelah, nanti abg bagi ...cukup ker 30 inggit? "
"hehehheheh..cukupppppp."

Azam banyak kali komplen kata muka aku banyak jerawat, pastu tang idung ada dot dot hitam2. Azam siap bagi duit suruh pegi facial tapi aku tak pegi, duit yang dia bagi aku buat beli baju..hahahhaha....Aku tak pandailah nak pegi facial2 nie..sumpah tak reti.

Asal belek muka aku je..

"eii, banyaknya jerawat ibu. Takdeh pencuci muka ker. belilah mask..abislah dah tak cun dah bini abang".
"ala macam selama ni cun pun".
"Cunnn..gebu jer".
ngada kan azam...dia bukan tak tau bini dia nie dah nak matang tua, dah nak tua ye belum tua lagi huahuahua jadi konpem perubahan hormon berlaku. Tapi bila laki dah cakap camtu kenalah jugak ambik tindakan yang proaktif dah jatuh wajib dah cantik untuk laki nie. Disebab aku tak pandai berfacial kat kedai aku beli mask sendiri n pakai sendiri jelah.


Sekarang saksikan...kahkahkah...kesian kan muka mcm kena paksa. Dah macam dayang senandung plak. kuihkuihkuih...

oh yang nie ceria cikit..kahkahkah..Pakai nie 1-2 kali seminggu. Masa mula2 sapu tue sejuk je..best2.Tapi sumpah sakit masa nak tanggalkan...mcm nak tersiat kulit haku. Macam putus asa je nak pakai lagi hahahhahha...Tapi dot dot hitam kat hidung dah hilang...yehhaaa. Aku belasah je pakainya kalau tengok arahan yang dibagi mcm aku dah derhakakan je kawasan yang patut disapu mask nie.


"yang satu tu apa plak.."

"nie ubat kuat.."

"fuuhhhyyoo..nanti bagi abang sebijik ye.." (hahahha..jahat tipu suami, takut kang klu abang makan tumbuh plak 2 biji buah kat dada hahahhaha)

nie EPO, untuk dalaman plak. Dulu2 aku makan pastu berenti lama sekarang makan balik. Aku beli kat cosway je. Sama gak ngan mask tue.

Lepas nie klu tak cantik jugak tak taulah..hahahhahhahah..harapan tu.


Ini telah menjadi SEJARAH

3 ulasan:

♥♥♥ miz sifa ♥♥♥ berkata...

tolong2..org minyak mengganaz...hahaahha
lari2...ee ngeri au..g facial suda..tp lame la..bosan

Fariza berkata...

hahahha..sengallah ko...
tulah aku malas nak pegi...

Maya Ariffin berkata...

wakakakakkuikuikui......*gelak guling2*...