22 Julai 2010

ibu punya masker itam tu tak best macam orang minyak

nie lagi bagus yogurt anggur baru kulit muka licin. Bau pun sedap. Jom saya tunjukkkan cara-cara nak pakai masker nie.

Mula2 kena mintak tolong ibu bukakan yogurt kalsium nie sebab saya kecik lagi tak pandai nak bukak. Lepas tue kita kena rasa dulu yogurt nie, baru kita sapu kat muka sampai kepala. Tapi kita pelik apasal abang kita jerit2 "ibu! tengoklah apa dah jadi ngan aqil nie." Kecoh je abang kitakan.

ok sekarang nie boleh nampak tak hasil yang memberangsangkan. Kepala pun wajib kena letak untuk mengelakkan penyakit keturunan botak....erk, klu abah saya baca nie mesti dia marah ibu sebab dah terkutuk dia tapi takpeh saya bukan hisap nenen abah saya punnnn saya hisap nenen ibu je....Klu abah marah tak efeck apa2 pun kat saya sebab saya masih boleh nenen lagi..kan kan kan..


Lepas tu saya perasan ibu ambik camera pastu dia snap gambar saya. Saya tau ibu nak masukkan dalam fb atau belog ibu abislah jatuh saham saya sebagai lelaki paling macho. Saya nak ambik camera tu ibu tak bagi...gerammm betul saya tu!. Apa lagi saya gunakan lah kuasa tangisan halilintar.mmm...(tu sebenarnya saje je sebab saya takut kena marah ngan ibu buat yogurt tue jadi masker hehehehhe bijak tak saya)


tengok ibu tak marah saya..hihihihihi..taktik saya berjaya tau. Lagipun saya tau ibu boleh buat modal citer dalam belog ibu...


Ibu saya yang over...ingat ibu comellah buat muka camtu lainlah saya, saya klu buat muka camtu memang boleh buat org geram ngan saya pastu cium2 saya banyak2 kali...syok tau!
Kawan2 boleh cuba kat rumah mesti ibu2 awak semua tak marah lagi2 kalau ibu2 kamu semua ada belog lagi dia tak marah...ibu2 kamu semua akan senyum je sampai telinga sebab boleh jadi modal update belog

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: