12 Julai 2010

Dia ada pompuan lain!


Benci benci benci...

Pagi nie sms Azam tanye kebenarannya..

Malam tadi ibu mimpi abg ada pompuan lain..cantik plak pompuan tue..betul ker abg ada pompuan lain?..don play2..

hahahha..mana adalah ..buat sakit kepala je.

kepala mana yang sakit?..don play2 a..

hahhahah..mana adalah..percaya pada mimpi pulak..duit makan pun tak cukup..lagipun ibu kan ada...hehehhehe..

uishhh..tu petanda..anugerah dari Allah..hahahhahha..kenalah curiga ckit..

Apa la, kepala botak, perut buncit, ada peminat ke?..hahahhah.. (dia sendiri ngaku aku tak cakap ye....hahhahah)

ah, tu semua bukan ukuran..kan abg baik..mulut manis..hahhahah..malam nie belanja ibu..

Cis terkena lagi aku..cakap jelah nak kena belanja..nak makan apa?

Takdeh papelah..tapi mcd pun sedap..

jom jom makan kat banting..


Kahkahkah...eh tapi betullah malam tadi aku mimpi azam ada pompuan lain. Dalam mimpi tu aku macam nak nangis tak nangis je sebab azam nak tinggalkan aku cis betul lah. Nie memang mimpi ngeri nie..kalah mimpi jumpa pocong!.



Ini telah menjadi SEJARAH

3 ulasan:

MOKCIK AZWA berkata...

Lorr...pasal mimpi pun boleh jadi bahan gaduh...hehehe...alah cakap jer la nak makan mcd hahaha...pandai ko jah..

ieda berkata...

tu mesti dok fikir benda mcm tu sebelum tidur...

Fariza berkata...

Kak azwa: hehehheh..gurau bawa bahagia kak..huahuahua..

Kak ieda: rasanya takdeh...mmm.