27 Julai 2010

Ayat-ayat cinta

Aku sebenarnya nak tengok gambar lama2 pastu nak sebarkan kat fb..sekali terpandang ayat2 cinta nie kat dalam album...hehehhehehe....meremang bulu roma kalau baca...hahahhahhaha..


Kat sebelah ayat2 cinta tu gambar aku masa bertunang..kelakar ko pakai selendang macam kepala kena sengat tebuan. Tak sempat nak adjust rombangan azam dah sampai..kecoh betul tue yang pakai selendang asal boleh je. Dulu posing ngan sirih junjung glemer...huhuhuhu. Ayat-ayat nie azam bagi masa kitaorang bercinta tapi bukan dia cipta azam ciplak dari majalah mana ntah....hahahhaha...kantoi pun baru-baru nie...nasib baik kantoi baru2 nie klu tak aku reject ko bang hahahhah


Siap ada gambar azam kat atas..hahhahah...nie pesanan-pesanan yang kena hafal kat tempat keje..dululahhhhhh....hahhahah..lawakkan?.sekarang nie Azam cuma pesan "bawak kete hati-hati" atau "pegi keje hati-hati"..tu je. Kad kuning tu kad suprise yang dia pos kat aku..padahal kerap jumpa tapi dia poskan kad tu...hehehhehe..ngadakan?

Yelah kata tengah bercintakan semuanya bahagia ibaratnya kentut pun tak bunyi..erk.. sekarang pun tak bunyi cuma berbau je bau yang boleh datangkan penyakit mabuk laut..muahahhahhaha


Ini telah menjadi SEJARAH

3 ulasan:

ieda berkata...

siap boh umur 19 thn kat bawah kad tu...hehehe

MOKCIK AZWA berkata...

oo i loikee la kata2 tu...rindu ku padamu dua kali sehari, satu sepanjang siang, satu sepanjang malam.....hahaha...

dulu2 best kan bleh simpan buat kenangan...ni klu main sms...bila full inbox kena delete huhuh

Fariza berkata...

Kak ieda: nampak sangat budak2 (tapi gatai)..hahahahhaha..

Kak azwa: betul2...