28 Jun 2010

Pandai je nak komplen bini orang gemuk, padahal bini mu pung sama gak bang.

Ada sorang kawan azam nie panjang betul jodohnya ngan kitorang kerap sangat terserempak diorang ..hahahha.. kitaorang pegi ulu banat gurau kasar nampak pun terjumpa diorang ..hahahhaha.

Sabtu lepas azam ambik aku dari tempat keje. Pastu aku nak singgah kedai tudung kejap azam tunggu kat kete je, habis rancangan aku nak pau dia lagi. Jumpa plak kawan azam parking bertentangan ngan kita kitaorang...hahahhah.. memang jodoh panjang betul.

Bila dalam kete aku cakaplah ngan azam..


asyik jumpa diorang je kan, aritu pegi mandi sungai pun jumpa diorang gak padahal jauh tue .
Berapa anak diorang ye?

ntah tak tau..bini dia dulu kecik comel je..

hoi, jangan nak komplen bini orang tengok bini abang dulu..kahkahkah..

Taklah bini dia kan rendah.. bini dia dulu satu ikm ngan abang tue..tapi lain kos..
(sapa cakap pompuan suka kutuk2 orang, laki pun sama je.)

ee..cakap bini orang bini abang nie pun dah gemuk...jangan cakap lelebih ye..

ah, bini aku tak payah cakap klu dulu asal tengok je s*tim, asal tengok je meleleh air liur....
(selamba dia kutuk aku..jahat azam!)

Hahahahahha..

Sekarang pun meleleh jugak klu tengok tapi tak taulah apa yang meleleh..hahahhaha

Hahahhahah..

iya, aku hanya mampu ketawa, ketawa terpaksa..kat hati waaaaaaaaaaa..*nangis*. Tahun bila ntah nak diet. Pantang nampak semua aku pulun masuk mulut..hukhukhuk..


Ini telah menjadi SEJARAH

3 ulasan:

MOKCIK AZWA berkata...

aduhh...mokcik pun sama ikut ketawa tapi menangis dalam hati...huhuhuhu

jom diet sesama...huhuhu

Fariza berkata...

jom kak...chaiyok3..

Maya Ariffin berkata...

aku dah penat diet.. tak menjadik2 gak huhuhuh.. yang ini pon aku tompang ketawa tapi menangis dalam hati gak lah.. huhhuuhhu..