21 Mei 2010

ntahlah apakejadahnya semalam aku...

Terkejut sangat

Masuk rumah benda pertama dalam pikiran aku nak basuh baju-bajuan lebih tepat sekali nak basuh coli yang stok seminggu tak basuh. Dah kain net plak kat ampaian...ye ye aku bukak pintu nak ambik sekali tue....AAARGHHHHHHHHHHH!!!!..punya kuat aku jerit terus aku tutup pintu & lock

Kat Pagar aku nampak lembaga hitam, berdiri tegak....uishhhhhh...habislah aku kena rogol imaginasi tak boleh blah langsung....

"nape ibu nie"...hahahhahha..laki aku rupanya...
"yang pegi berdiri tegak kat pagar tu kenapa, ngan kepala bulat" dah terkejut sangat cakap pun salah aku nak cakap dahlah kepala besar
"dah tu takkan nak bukak pagar gelek dangdut, memanglah kepala bulat"
"Kahkahkahkah"

Azam ngan pakai helmetnya(baru balik keje) dengan samar2 je aku nampak dah tu aku tak dengar bunyi motor pon..tu yang terkejut sangat tu....dup dap dup dap jantung aku. Menghabiskan tenaga aku je menjerit..mmmm...

Ini telah menjadi SEJARAH



2 ulasan:

Nomee berkata...

Adoi lah.... sakit perut aku gelak weiii

Fariza berkata...

Nomee: baguslah gelak terapi nak awet muda..muahahahaha..