25 Mei 2010

Memanglah aku nie bini orang, so what?

oit, garangnya fariza... hahahahah..percayalah yang aku nie garang

Semalam aku berSMS dengan kawan lama aku (kawan sekolah rendah dan jantina dia lelaki) setelah dia mungkir janji yang dibuat..

Aku tergelak baca ayat last dari SMS dia ..dahlah jangan sms banyak2 ko kan bini orang....padahal aku baru bagi 2 sms kat dia dan aku stop sms aku kat dia, malaslah aku nak jelaskan pendirian aku kat dia..biarlah.

Aku masih waraslah lagilah..dalam otak aku takdeh niat aku nak selingkuh bahasa tak bleh blah ngan laki aku dan boleh dikatakan apa yang aku buat semua atas pengetahuan laki aku..aku ada blog ker, aku berfb ker, aku berborak ngan kawan lama ker (walaupun hanya di alam maya..)semuanya aku citer ngan Azam.

Sentiasa dalam doa, supaya aku tak berpaling ngan Azam atau sebaliknya...Semoga Allah lindungi Rumahtangga aku.Amin.Amin.Amin...Azam dah cukup baik bagi aku dan aku rasa aku tak perlukan apa2 lagi dari org lain....mmm.


Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

NONIE ABDUL AZIZ berkata...

berselingkuh tu apa * sambei buat pose budak baru blajo...muahahaha

betuikan Ijah...janji laki aku tau apa aku buat...

Fariza berkata...

Kak nonie: setau sayalah makna selingkuh tue..curang..agaknyalah saya belasah je..hahahhaha..

yezzzzzzz...betui tue..