05 Mei 2010

Boleh mendatangkan airmata...

bila tengok gambar nie...huhuhuhuhhu.. 9 tahun yang lalu...

Aku ngan azam boleh nangis berjemaah kalau tengok gambar lama2 nie...wawawawa..

Gambar nie beberapa bulan lepas kawin rasanya..hahhahahha...tengok betul2 banyak betul perubahan yang berlaku...Masa nie rambut azam masih penuh, perut ok lagi sekarang nie malas lah nak cakap. Aku plak..2 kali ganda saiz nie..waaaaaaaaaa...




Memang nampak sangat baru kawin, ambik gambar pon tangan melingkar kat pinggang..cuba sekarang..hahhahahha..tengah2 mesti ada anak..jarang ambik gambar berdua...mmmmmm..


Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

NONIE ABDUL AZIZ berkata...

kakakaka...memang kecik molek korang berdua...sekarang pun tak pe maknanya sekarang korang saling melengkapi dianatara satu sama lain..apapun anak ko yang sulung ni sebijik muka azam masa mudakan?

Fariza berkata...

tulah kak nonie...hahaha..masing2 sedar diri..diam2 sudah.

semua org cakap camtu..sebijik ye...oklah tu konpem anak azam..hahahha..iyalah kang kalau rupa jiran sebelah..melompat azam kahkahkahakah..