06 Mei 2010

Ada je projek budak kecik nie..ishhhh..

Pagi-pagi buta dah menyelongkar peti ais.
Dia main satay yang nak keras kejung..huhuhuhu..
kelentang kelentung...

Aqil cari apa lagi yang boleh dibuat main....dah macam peti ais kena tinggal tuan je..hahahhahah


eh, terperasan plak ibu ambik gambar dia..hehhehehhe..padahal ibu ko nie dah lambat sempat lagi ambik gambar, lepas tu marah2 cakap lambat..hahhahahha



bukak peti ais sebelah pulak!...aiyak ini budak a...geram ooo..




apa lagi yang cuba dilakukan nieeee...





lagi sekali aqil perasan ibu snap gambar dia..


Lepas dah menilik 2 bijik peti ais satu tu peti ais azam zaman bujang dulu dekat 15 tahun kot peti ais tu, ada sapa2 nak ker?...hehehehhe... Aqil mintak dimandikan...aduh ibu dah lambat dah dia mintak mandi plak.. aku memang jarang mandikan aqil pagi2 kecuali dia comot sangat atau berak ker atau hancing ker atau dia sendiri nak mandi, biarlah kakak pengasuh yang mandikan..hahahhahha..tak sempat!.

Dalam minggu nie dia meragam je bila hantar kat rumah kakak pengasuh..kelmarin sampai depan rumah kakak pengasuh dia dah nangis. Semalam dia taknak naik kete sebab dia tau klu naik kete nanti kena hantar rumah pengasuh. Hari nie plak dia langsung taknak pandang kakak pengasuh peluk leher aku dengan erat...tapi bagi gaklah kat kakak penagsuh..meraung2 dia...alo2...aku babai pun dia panggil maaaaaaa!..


Ini telah menjadi SEJARAH

3 ulasan:

ieda berkata...

tu manja2 nak dapat adik ler tue...

Fariza berkata...

Kak ieda: alamak... hahahhahha..parah nie..

MOKCIK AZWA berkata...

apa la dibelek si aqil dalam peti tu ek...