05 April 2010

Sebagai balasannya MC 2 hari

Ini cerita 31/3 & 1/4 punya...


"ko tak keja ker dik?"

"MC, penat sukan"

"anak yang sukan ibu yang demam..hahahhahah"

"tulah pasal"

"ker demam ada isi?"..

"uissshhh mana adalah"

"kenapa si, ada laki bukan takdeh laki"..

hahahahhaha..speku apakah ini, i tak suka tau. Kasilah can aqil manja lebih-lebih sikit. Lagipun selalu kalau aku mengandung takdeh sign pelik2 seminggu tak perioh ha, tu mengandunglah...



MC, tapi merayau rumah orang bukan reti nak duduk rumah diam-diam ..hehehhehehhe.. boringlah kat rumah sorang2 sikunil dah hantar rumah kakak pengasuh, anak2 dah pegi sekolah nak kemas rumah tak larat malas haahahahaha... Dapat mc plak sampai 2 hari...mmmmm..tapi pagi2 dah jadi supir mak.
Doktor cakap demam urat. Ditambah pulak ngan mata yang bagai dicucuk2, nasib baik tak melarat.




Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

HappyIrfa berkata...

salam..
dah lama x mengomen kat blog ko.
tapi mmg ada mslh skrg ni,buka blog je mesti 'hang'..adoi

Fariza berkata...

irfa ko takleh bukak blog aku jer ker blog semua org?

kalau blog aku sebab aku tambah jadi 3 kolum ker ye..jadi hang..so far aku bukak aku punye ok jer...