16 April 2010

Pekerjaan yang paling malas nak dibuat....

Kena ada feel..yang sungguh2 baru boleh buat, kalau tak..mau kena perli 20 kali ngan azam baru aku nak lipat..hish..MALASnya!

anak2 baru lepas sembahyang tu yang sejadah terbentang tu..sejadah pun malas lipat apa punya orang da...

Aku kalau masak ker, kemas rumah ker, menyapu ker, basuh kain ker main campak dalam mesin je pun memanglah aku suka. Kadang -kadang kalau azam dah tak tahan sangat dia lipatkan gaklah boleh pun tolong ..hahahhahha.. dia cakap semak kat atas sofa..hahahhahhaa..aiyok, laki dah marah.

nie service bertukar tangan..hehehehhee..mithali tak laki aku?. Sejak ada aqil nie, azam rajin gosok baju sekolah anak-anak...eh, sekarang dah jadi tugas hakiki dia ..hahahhahaha...
Tapikan aku perasan Azam nie dah banyak berubah sejak anak dah tambah jadi 3 nie, Makin rajin.. aku plak makin malas.., makin sabar mungkin sebab dah tua kot...hohohoho..cakap laki dah tua ye!



Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

MOKCIK AZWA berkata...

Ijah. Jangan risau. u are not alone...paling malas bab lipat kain tau aduhai...membasuh mudah jer..campak dalam mesin terus pusing hahaha..

solution...beli hanger dan hang kan segala baju baju seluar etc...heheheh

Fariza berkata...

Kak Azwa: eh ada geng rupanya..saya pun beli hanger banyak kak..baju saya ngan azam saya hanger je semua....tu yang banyak baju anak2..seluar..sepentot..hahahhaa..