06 April 2010

Kadang kala bila kita sering ketawa dan buat orang ketawa jangan salah sangka....

Yang orang tu tak ada masalah & takkan ada masalah.

Silap yang sangat besar bila terjadi tanggapan macam tu.

Aku sangat terkesan dengan citer yang di tulis Paknil pasal arwah Din Beramboi kat paper metro dan belog. Pastu tengok gak melodi masa pengkebumian jenazah Din Beramboi mengalir airmata aku....

"kalau ko menangis boleh selesaikan masalah ker?"...antara kata-kata arwah kat Paknil.

mmmm...tapi kadang2 bila kita ketawa selalu orang ingat kita tak serius. Benda nie penah jadi kat aku lebih kurang 7 tahun lalu, walaupun dah lama dan aku dah memaafkan tapi parutnya kadang2 menyakitkan. Hanya kerana aku cakap sambil ketawa, aku ditinggalkan..cis, jebat betul.


dah..dah..taknak citer lelebih...karang korang semua tau pulak masalah dalam kelambu aku..hahahhahhaa...





Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

♥♥♥ miz sifa ♥♥♥ berkata...

7 tahun dulu ?????....adakah????

Fariza berkata...

Atih: Apa yang ko pikir?