11 Mac 2010

Batu belah batu bertangkup, telanlah aku makanlah aku, aku kempunan...

nak mandi kolam..




hahahahahaha..sekali beli kecik pulak kolam nie, aku ingat nak berjemaah sekali ngan budak2 nie...mmmm...melepas den. Aku ingat aku sorang jer yang kempunan rupanya Azam pun sama, sekali dia bangun tido tengok.."Lah, apasal kolamnya kecik..tak blehlah nak berendam sekali".


Sukalah budak2 nie, aku nak lelapkan mata sekejap pun tak boleh..asyik tanya je bila nak mandi kolam..20 kali tanya, rimas aku.

subjek terpaksa dihitamkan sebab keseksaan melampau..hahahaha..


dah tak pandang kiri kanan dah, suruh pandang camera pun seksa...



kasihnya abang....penyayang jugak ko ye bang..




campak mainan ckit kat dalam tu...lagi lekalah..





happy time..




usihhh..aqil cover ckit hidung tu...hahahhahaha..



Azam tak puashati dia cakap nak cari yang lagi besar kolam tu. lantaklah labu. Oh, air tu aku tak buang begitu saja( tak baik membazir air tengah2 cuaca panas nie) aku suruh Azri & Fahmi siram pokok bunga. Penjimatan berganda.


Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: