19 Mac 2010

Baru tirai..tapi dah ada yang kena AFUNDI keluar

hahahhaha..
memang tau budak nie, sangap abangnya takdeh...habis diseretnya beg sekolah abang...hishhh..gigih tu walaupun berat.





"kenapa awak-awak semua taknak AFUNDI saya, tengok saya dah terkeluar!". hahahhahhaha

mintak simpati JURI tetap.."tolonglah AFUNDI Masuk"


Hari Rabu kot aku tipon Azri. Aku tanya "abang, rindu ibu tak?" Azri jawab "ntah, takdeh pon." Hati kering betul budak nie tau. Dia tak tau hari pertama diorang takdeh ibunya nie tak boleh tido..hahhahahhaha..rasa kosong plak. Selalu tido penuh satu bilik..nie ibu ngan aqil je.

Tapikan semalam kak yang sms "anak2 ko dah rindu gila ngan ko". hahahhaha...hati kama plak..aku ingat hati kering...muhahahhaha..

Aku pun terus tipon mak "mak, kata budak2 tu tak rindu ibunya". "dah, masing2 termenung jauh dah, bila mak tanye ko kangen ibu ker, ayie cakap iyalah". hahahahahaha..

Sekarang nie diorang tengah naik bas nak balik sini..yeh yeh...hahahhaha..ibu pun rindu gak nie.

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: