15 Mac 2010

Azam yang tamak anak...

yelah sapa tak sayang anak kan? Memanglah azam nie garang ngan anak-anak (kan motto dia sayang-sayang rotan-rotan). Tapi kalau bab anak2 nak pegi tanpa kitorang, memang dia keberatan ckit.

Kadang-kadang anak2 nak tido rumah mak pun dia bising, lagi2 lah kalau tak minta izin dia..usihhhh boleh jadi gaduh laki bini tahu!. Macam aku nie, selalu ambik mudah....hahahhahah.. ala takat tido rumah nenek kan..apalah salahnya.


Besok anak-anak aku nak ikut mak pegi kedah(umah kak yang). Mak cakap ngan azam minta budak2 tu temankan mak kat dalam bas. Tu pun azam tak bagi jawapan terus, bila dah ada sessi soal jawab ngan aku barulah dia cakap "kalau ibu bagi suka hatilah". play to safe kata org putih...

Aku bukan apa kesian plak kat mak sorang2 kat dalam bas kalau cakap tak bagi melampaulah.

Nampaknya hari yang senyaplah untuk aku 3 4 hari nie..mmmm....Tinggal si kunil tu jelah ngan aku kat rumah nanti......

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Maya Ariffin berkata...

play safe.. play safe.. kalu hubby aku dia akan jawab "OK" je trus kalu ownag nak pinjam anaknye.. pehtu bila orang dah best.. baru dia teringat kat aku then says.. "tapi tanya la bondanya dulu".. heee..

Fariza berkata...

Maya: hahahhaha..tapi sebenarnya klu azam dia saiko aku dulu..nak cakap tak bagi tak patut..dia nak aku yang cakap tak boleh..huhuhuhu..