13 Mac 2010

Aku yang berat mulut...

Tolonglah percaya.



Azam yang cakap aku berat mulut. Kadang-kadang kan Azam ikut pegi klinik kalau aku check-up kan aqil. Pastu kalau kat klinik niekan ramai ibubapa ngan anak masing2, Azam selalu suruh aku borak ngan mak2 kat klinik tu..hahahhaha...kak nam betul azam.


Ada satu hari tu nampak baby kecik jer, mungkin mak dia bawak nak check up sebulan kot, Kebetulan orang nie berdiri dekat ngan aku. Azam cakap "Eh, kecik je baby dia". Aku pun jenguk pastu senyum kat mak baby tu. Dah tu je aku buat. Azam cakap pegi tanya nape anaknya....hahahahha..aku cakap "malaslah"...Pastu azam membebel....kepochi tau mamat nie...Dia cakap aku nie tak mesralah, tak suka tegur orang..sombong...bla..bla..bla. Menjengkelkan!. at last dia yang tanya..hahahha.. o, baby tu tak cukup bulan tu sebab kecik. Aku dah agak dah.

Sapa cakap perempuan suka jaga tepi kain orang, lelaki pun sama je...lagi kepochi...muhahahahaha..

Dengan jiran2 pun mcm tu gak azam nie rajin menegur org, kalau aku ikut keadaanlah, lagipun selalu kalau terserempak ngan jiran2 tu aku tengah kelam kabut nak cepat..jadi paham2 jelah. Tapi jiran2 aku oklah...Poyo tau azam.

Tapi tulah poyo ker, kepochi ker kak nam ker..I Love u, abang. hahahhaha..bang jangan pengsan bang, saya tau saya tak penah cakap camtu face to face cuma mouth to mouth je..hahahhaha

adik-adik yang bawah umur, sila jangan tiru aksi nie kecuali telah bernikah secara sah.





Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

♥♥♥ miz sifa ♥♥♥ berkata...

eleh luv sbb dpt alza mmg aaa...muahahahhaa

Fariza berkata...

hahahhaha..ye ker? memang lah ko adik aku...