10 Februari 2010

Cara-cara membawa diri bila kehendak tak dituruti dan penyeludupan diri sendiri.

Dekat area rumah aku nie ada macam-macam orang jual barangan naik kenderaan yang paling glem sekali orang jual aiskrim naik motor. Ahad lepas, fahmi nak beli aiskrim tapi aku tak layan..hahahahaha..malas nak bangun ambik duit, dia merajuk sambil jerit kat aku "tak balik lagi kat rumah nie!". ok, baiklah kalau tak nak balik, aku gelak je. Sekali azri balik dari taman, dia cakap fahmi tido kat kerusi siap pakai helmet. Apakejadah nya tido pakai helmet, aku belum tengok tapi dah ketawa terbahak-bahak ngan azri.LOL. Ambik kamera, terus snap. Ginilah budak merajuk tu.


Depan rumah pun macam stor, belum tengok dalam rumah fengsan....



Sekali bila aku zoom dia tersedar pulak. Apalagi bertambah mengamuklah dia..huahuahua.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Nie, Masa kat balik kampung masa cuti thaipusam, cara-cara nak seludup diri sendiri. LOL. Habis semuanya dia punggah sebab dia nak masuk kat dalam tu. Tarik napas aku...Fuhhhhh.




Ini telah menjadi SEJARAH

7 ulasan:

idahani berkata...

salam fariza..awk 3 boys, sy 3 gals..ada hati nak tmbh lg tak, kalo ada, jom kita curi senduk kat umah msg2..heheheeh jgn mare..gurau jerk..

Fariza berkata...

idahani: hahahhaha..saya pun penah dengar petua tue...kalau nak pompuan kena curi senduk kalau nak lelaki kena ambik secubit garam?....

MOKCIK AZWA berkata...

comelnya budak yg nak seludup diri dalam beg tu hahaha

dulu2 kan, masa akak ada 3 boys, adik ada 3 girls..dia ajak akak bertukar kain sarung hahaha...tiba2 yg keempat akak dpt girl, dia pun dpt girl jugak...sampai la ni dia dah ada 6 girls...masih gigih nak mencuba "kali akhir"...kini tengah peknen yg ke 7!

Fariza berkata...

KAk azwa: gigihnya dia...saya doakan adik kak azwa dapat boy kali nie...amin.amin.amin...

kuota saya ada 4-5 jer kak..hihihihihi..so tinggal 1-2 jer lagi kosong..muahhahahaha..

Maya Ariffin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Maya Ariffin berkata...

PM me for petua utk dptkan baby boy/or gurl.. muahahahaha (ketawa dengan nada riak yg dibuat2)...

Fariza berkata...

maya : nanti tunggu aku dah ready aku pm ko...hahahhaha..mungkin 5-6 tahun lagi kot jgn ko lupa petuanya dah..wahahhahaha..