11 Januari 2010

"ibu, aqil pun nak pegi sekool"


"nanti, abah pakaikan aqil kasut"..dah tak sabar-sabar nak keluar

"cak, hihihihihi"

"ibu, jom hantar aqil pegi sekool"


"meh, ibu pakaikan topi dulu kat luar panas sangat"

" pegang jari ibu baru jalan stabil ckit"..

"eh, aqil nak pegi mana tu"

"ibu, ada meowlah, aqil nak pegi tengok kejap"

"la, ibu rupanya yang tiru bunyi meow, sebijik macam bunyi meow"..


Kelakar tengok aqil bawa beg..haahahhahhaha.. Beg tu berat, dalamnya ada baju, pampers, bedak, wet tissue..bila aqil bawa dia jalan nak jatuh kebelakang. Aku & azam tukang gelak, aqil selamba je.

Bahana gelakkan anak, sekali balik tengok pintu pagar ternganga. Ibaratnya macam nak sedekahkan jer motor kat dalam rumah tu. Boleh tak perasan. Macam biasalah bila jadi macam tu, azam salahkan aku, aku salahkan azam...gaduh tu penting dalam perhubungan rumahtangga..muhahahahhahaha..

Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: