26 Disember 2009

Apelah anak ibu ..mmmmm.

Biasalah bila nak keluar..sebagai pompuam terhangat kat rumah kene gosok 5 pasang baju. Bila dah siap gosok pandai-pandailah nak pakai sendiri kecuali aqil. Tapi tulah bila lelaki dibawah umur 8 tahun nie dibenarkan pakai baju sendiri...kahkahkahkah...macam-macam stail lah..jom kita tengok stail apa yang terhangat..


mula-mula tengok model kita dulu...rambut serabai tu stail jugak tue..


perhatikan betul-betul kat bahu..peragawan nie..nie gaya minta no ekor..hahhahahhaha. Boleh Fahmi pakai baju terbalik patutlah aku tengok lama sangat dia butang baju(bila terbalik susah ckit nak butang baju tue)..terbalik rupanya..sabo jerlah.
ok yang nie model kita yang kedua....Azri namanya.

stail baju yang ditonjolkan adalah gaya pak uda..muahhahahaha..macam-macam anak aku nie.


Bolehlah undi gaya mana yang in sekarang...hahahahhahhaha.


Ini telah menjadi SEJARAH

Tiada ulasan: