20 November 2009

Bersosial & potong kek - Pantai Kelanang

Tarikh : 1/11/2009

Lokasi : Pantai kelanang

Acara : Bebas

Kalau ikutkan aku malas nak join, tapi macam keji plak kalau tak pegi..sesekali azam nak bersosial ngan kawan-kawan keje dia plak. Layankan jerlah. Pagi-pagi aku dah bangun sebab nak bawak satu menu sekurang-kurangnya. Masaklah spagetti (kerja mudah tu), goreng nugget, azam goreng keropok plak. Jadilahkan.

Anak-anak yang paling excited lah. Lama dah pun tak bawak anak-anak bersosial sampaikan nak suruh potong kek pun bo layan jer.


Oklah sesekali buat cam nie, seronok gak cuma aku nie malu ckitlah..tak tau nak bergaul sangat matilah kalau maya baca nie tengok aqil baik jer duduk kat tikar takdeh plak dia nak merangkak kat pasir tue...geli kot.

Budak yang nak kene potong kek nie, tengah belajar taichi..kahkahkah, apa benda yang fahmi buat ntah. Orang suruh pilih kek yang tekak ibunya nak makan, kek kanak-kanak jugak yang dia nak, hampeh..tak sedap.

Abis semua mengerjakan makanan, masa untuk mandi....erk, mandi apekejadah nya air tak pasang, cikit-ckit jadilah..hahhahahhaha..nampak sangat terdesak nak mandi...

Tapi dalam pukul 3 tak silap aku air dah naik dah..masa tu aku dah tukar baju dah, aqil lepas direndamkan ngan azam, terlentok tido..kesian letih sangat tu sampai aku nak mandikan dia pun tak bangun-bangun gak...



Fahmi & Azri, rupa dah macam apa ntah, kulit jadi hitam ada diorang kisah..hmmm.

Ini telah menjadi SEJARAH

2 ulasan:

Maya Ariffin berkata...

Ahahahaha.. tak sedo diri.. malu2 t**k kucing la kununnye.. Geli tali pusat anak aku baca.

Ijah @ Fariza berkata...

Maya: aku dah agak dah....