07 Oktober 2009

laki aku tak Aci

terjumpa plak gambar nie..sesuai kot ngan n3 nie..hahahahaha.

Kalau aku bercakap/beritahu sesuatu salah dia, dia cakap aku membebel
tapi kalau dia cakap/beritahu sesuatu, dan aku cakap dia membebel...dia tak setuju
dia cakap tu bukan membebel tu nasihat blahlah dia punya nasihat huhuhuhuhuhu
tak aci kan?

Jadi aku malas nak membebel cakap ngan dia..hahahahahaha
contoh bahan bebelan : kalau bukak baju main campak jer atas katil, walhal bakul baju bukan jauh sangat pun..
sekarang aku taknak cakap dah malas, aku buat jerlah...kang aku cakap dia cakap aku bebel..cam mane?



Aku tension tak bleh nak memBEBEL...muhahahahhahaha..

7 ulasan:

HappyIrfa berkata...

aci cleaner kot.hehe

eh nape rami suami susah sgt nak letak baju dlm bakul?atau sidai towel dgn betul? susah sgt ker?konpius aku

HappyIrfa berkata...

bukan rami yer tp ramai..silap taip

Ijah @ Fariza berkata...

irfa:a'ah aci cleaner...huahuahua

ntahlah kan, masaalahnya..benda kalau dibuat secara rutin..kan senang..cth baju kotor masuk bakul, sidai balik tuala, lepas minum kat depan TV cawan terus bawak pegi singki..ah banyak lagilah...ha kan aku dah membebel nie..hahahahhaha..

Maya Ariffin berkata...

Isk.. ta bley ta bley... nanti kalu aku ta membebel, leh kena stroke thauu..

Ijah @ Fariza berkata...

haahhahaha..

aku membebel ngan anak plak..hahahahha..nasiblah diorang...

ieda berkata...

salam..mostly lelaki mmg gitu...manja kot..
btw..hbby kita sama nama..size pun mcm sama gak..wakaka.

Ijah @ Fariza berkata...

Ieda: ye ker?...hahahhahaha.

Tq.sudi singgah sini.