09 Oktober 2009

Cepatnya masa berlalu..

Aku rasa macam baru semalam teran nasib baik tak sakit sangat masa nak keluarkan dia..hahahhahaha..ari nie dia dah 8 bulan ++. Seronok ade anak kecik nie, bleh dibuli yang tak seronoknya tido malam tak berapa nyenyak.huahuahua, nasib baik nenen badan agak2 bunyi ek sikit aku sumbat jer ngan nenen..hihihihihi.

Gigi sekarang nie dah 4 batang 2 atas 2 bawah, suka makan genetik ibu nie. Alah dengan orang kalau ade ibu sampai abah suruh Aqil masuk balik dalam perut ibu..muhahahahaha. Susah o nak buat keje, kalau biarkan merangkak nanti dia dtg kat aku bergayut kat kaki aku, mcm mane aku nak gerak. Bila kita dokong dia sambil buat keje..tangannya laju jer nak buat sama...wahahahaha..tekanan betul.

Ade yang cakap dia rupa Azri ade plak yang cakap dia rupa Fahmi. Maksudnya dia ade rupa kedua-dua abangnya..fair & square kata omputih.

Masa nie aku pakaikan aqil gel rambut sebab nak buat pacak-pacak..hahahahaha konon stylo sangatlah.. bukan ape nak pegi melawat rumah abang Jon yang harganya 2.9juta...motif bagitau harga rumah. Kenelah stylo.

Baru-baru nie aqil kene ruam..kira teruk gak, tengok muka yang comel tu hahahahaha perasan ibu nie habis merah-merah.

nie sikat gaya mamat skema...huhuhuhu, org sibuk nak siap pegi keje dia pun menyibuk jugak. Standrad bangun pagi 6.30-7.00 pagi, tido malam plak 9.00-9.30 malam. Kalau nak rasa dia mengamuk cubalah delay kan waktu tido dia...hahahahaha.Cara nak tidokan dia nie kene masuk bilik lampu malap2, sunyi, bilik tu mesti aku ngan dia jer kalau abang2 nye ade alamat tak tidolah budak tecit nie, pasang aircond demand budak nie & aku kene standby (kalau orang jawe cakap ngempeng) melayu tak tau cakap ape ye?.

Aqil gak jadi kesayangan abang2 nya. Azri & Fahmi selalu cakap..Aqil nie Comel lah...hahahahhahaha..Bagi diaorang aqil nielah budak paling comel kat dunia...:)

3 ulasan:

Abang Long berkata...

Sudah 8 bulan, jangan biarkan sampai 8 tahun baru dapat adik baru ... he

MOKCIK AZWA berkata...

Dah 8 bulan yer budak comel nie...coo cutee la...tunggu dia mula 'dapat kaki' karang, jenuh la berkejar2an dalam rumah huhuhu..

Ijah @ Fariza berkata...

Abang Long: Hahahhaha..cam tau2 jer..

Kakak Azwa:tu sudah pasti..huhuhuhu..takpeh lah kasi ibu dia kurus..main kejar2 ngan dia..