20 Oktober 2009

Air susu menitik-nitik

wahahahhahaha...

ape2 hal kene gelak dulu..

tadi aku pegi JJ mencari hadiah untuk hari raya gathering opis raya dah abis baru cibuk nak buat, maklumlah yang tengok kelender ca ya nun alif. Sementara tunggu diorang balut 27 kotak hadiah, aku & kak haidzan pegi makan dulu. Ngam-ngam aku & kak haidzan abis makan, org tu call hadiah dah siap balut. Pegilah ambik pastu aku bawak troli tu membongkok ckit parking tangan kat troli..ala-ala org malas jalan..tiba-tiba terasa geli-geli..alamak air susu nak keluar..biarkan jerlah..paling2 pun baju aku basah jer ckit nanti...

Sekali tu terasa mcm air menitis kat kaki aku..pandang kak haidzan sebab aku ingat air kat haidzan yang menitis atas kaki aku..rupa-rupanya air susu aku...serius banyak gila habis basah baju aku..bleh plak dia menitis sampai kat kaki..hahahhahahahha..abis basah gila baju aku...bau jangan cakaplah, sejuk lah wei dahlah kat JJ tu aircond kuat..

Sekarang baju aku dah mcm kene kanji..dah keras..muhahahahahaa.

Ini telah menjadi SEJARAH

8 ulasan:

Abang Long berkata...

Rasanya lain kali lebih baik pam dulu sebelum keluar rumah ...

sya berkata...

oh dear.. kak sya pun sama penah kena masa tengah meeting lak tu.. masa tu tak bertudung tutup dada lagik.. malu giler bila org depan tegur..

what happen?

MOKCIK AZWA berkata...

HEHEHE...

setiap ibu pasti ada pengalaman seperti ini...teringat zaman menyusukan anak dolu2 ..

Mak Su berkata...

hahaha, kejadian biasa bagi maksu :)

miz sifa berkata...

muahahhha....len kali bwk aqil..baru x menitis..hahahah

Ijah @ Fariza berkata...

Abang Long : Saya tak biasa pam..:(

Kak sya: hihihihi..Saya rasa hari tue yang paling teruk, macam paip air dah..

Akak azwa & Maksu : ye lah..selalu saya pakai pad..(hahahaha breast pun ade pad)

Atih: klu dia ade takdeh sampai bocor...huhuhuhuhu..hisap sampai ketitisan yang terakhir gayanya..

Maya Ariffin berkata...

lenkali kalu tanak pakai pad, ikat muncung kat plastik.. leh simpan bawak lik.. wakakka.. kan dah mengundang unsur2 lucah dikhalayak ramai!

Ijah @ Fariza berkata...

Maya : aku ingat dah tak keluar dah time tu..tak sangka plak nak keluar..maybe sebab aku lepas makan..

hahahahhaa good idea....