04 September 2009

Tak baik main-mainkan mak...

Bukan main-mainkan maklah benarnya..tapi suka sakat mak..hahahahahhaha...
Aku macam biasalah kalau hari keje mesti berumahtangga kat umah mak selalunya dekat2 pukul 9 baru terhegeh-hegeh nak balik umah sendiri ibarat abang ipar aku cakap rumah aku macam hotel..balik semata-mata nak tido jer.

Kelmarin punya cite nie, sementara nak tunggu buka tu atih on lappy dia pastu azam balik..


eh, nak bayar bil kawan abanglah
*laki aku dah jadi cam pejabat pos plak*

online jer senang

zam, macam mane nak bayar tu, tengok kok ko pegang duitnya

bayar jerlah

duitnye masukkan kat tempat CD
*sabar jer budak nie*

ye ker kok pelik ye

ha'a tulah mak sekarang nie dah senang, takyah nak beratur2 bayar bil

abis tu duitnya tu nak masukkan kat mana?
*mak tak puashati gak, tu*

masukkanlah kat tempat CD tu, pastu nanti duit tu dia tergulung-gulung masuk terus lalu kat wayar tu nanti sampailah kat tempatnya.
*semua dah gelak dah masa nie*

kau biar betul kak

betullah...

Tak bleh tahan masa nie, muka mak cam pelik jer..hahahahhahaha....
Azan berkumandang jer, semua buka, pastu sembahyang maghrib plak, lepas sembahyang azam sambung balik nak bayar bil online..

macam mane ye nak bayar, mak peliklah..

hihihihiihi..sampai ke sudah kitaorang tak terangkan kat mak..bukan ape nanti citer panjang2 last2 nanti dia cakap 'ntahlah pening mak"..hahahahahhahaha..

Mak nie dia memang pelik ckit, kadang2 kalau cite sesuatu tu macam dia yang buat pastu cakap nak menang jer. Tapi lawaklah...aku ngan atih kadang-kadang malas nak argue banyak2 iyakan jerlah. Ade satu hari tu, cite pasal nak pegi klang malam raya nanti tapi nak naik motor jer..kang kalau naik kete ade yang nangis tak leh balik(jem tak hingat)

Mak nanti malam raya mak pegi ngan akulah naik motor jer

alah kok nanti motor, taknak lah mak

naik kete tak boleh mak, nanti jalan jem gila tersekat tak bergerak-gerak.

naik motor boleh merempit

lalu jalan lain lah, lalu belakang nie bleh tembus kat klang

mana boleh, bukan jalan nak ke klang tu yang jem, kat klang tu yang jem.

iyalah lalu jalan lainlah yang boleh tembus kat klang, mak tau jalannya..

orang cakap tak boleh, bukan jalan ke klang tu yang jem..kat klang yang jem
*ntah berapa kali aku & atih explain dahhhh*

lalu jalan lain nanti kan tembusnya kat jalan batu 3 tu, terus bleh sampai klang

aduh mak nie tak paham-paham ker, bukan masalah nak pegi ke klang tu..tapi kat klang tu yang jem

tulah aku dah cakap mak nie kalau cakap nak menang jer

hahahahhahaha..agak-agak aku ngan atih dah tahap nak guling-guling sebab nak bagi mak paham..macam citer pendekar bujang lapuk tu.cobaannnnn..bukan cobaannnnnn...nie betul-betul..cobaaannnnnnnn...sampai pendekar mustar tu guling-guling macam tulah kitaorang nak terang kat mak...

last2 kitaorang cakap sukati maklah....hahahhahahahaha.

4 ulasan:

MOKCIK AZWA berkata...

wakaka...korang ni tak baik tau main2kan mak...hehehe

Abang Long berkata...

Apa lah susahnya ... bawa sahaja bantal dan selimut dalam kereta ... kalau jem ... tidur ... hehehe

NONIE AZIZ berkata...

wakakakaka..keras perut akak gelak...mesti rasa nak nanges bila tak tau nak bagi mak faham kan?

Ijah @ Fariza berkata...

Mokcik: hihihihi saya suka sakat mak..sebab kadang2 mak blurr..

Abang Long: iyolah..raya kat tengah jalan..hahahhaha..

Kak Nonie: Bukan nak nangis jer kak, rasa mcm berbuku jer kat ati nie..nasib mak...tu kalau anak saya memang dah kene luku..kepala..muhahahahhaa..