17 September 2009

n3 emosi menjelang raya..

hahahhahahah, tajuk tak bleh blahhhhlah..sangat.

Siti, u balik mana?

perak?

perak kat mana?

Tapah road..

kat mane tu tak penah dengar pun?
*kesian tapah road pun tak tau*
Tapah, u penah dengar tak?

penah
kat area-area tu gaklah..
*hahahahah senang je jawapan aku*
tapi tu kampung hubby sayalah
baguslah u, balik kampung hubby u..oklahkan?

eh, saya ade turn maa, tahun nie memang turn hubby saya..

teruklah u nie, u kat sini dah hari-hari maa

ape pulak memanglah hari-hari, tapi bukan hari raya..tak sama ma.

Aku bekira?...ntahlah lain orang lain pendapatnya kan. Aku balik kampung Azam nanti sampai habis cuti (mungkin). Kalau raya kat umah aku dulu...selalunya aku raya kat umah sendiri dulu lepas makan & sembahyang raya baru terhegeh-hegeh nak balik rumah mak aku, malam nak raya pun selalunya pegi sekejap jer pukul 10 malam dah balik rumah kitaorang balik....mmmm. Agak-agak mana lagi untung. Lagipun kalau aku raya kat sini dulu, bukan tak balik langsung kat kampung Azam...balik jugak 2-3 hari...takdehlah kejam sangat.

Lagipun kalau aku tak balik pun tak peh janji Azam ngan anak-anak balik :( wah, bunyi cam orang kecewa jer..tetttttttt.
Hari nie ari last aku keje, esok aku dah start cuti..mmmmm..banyak benda aku nak buat nie...ntah larat ntah tak nak buat semua yang dah tersenarai kat kepala hotak aku nie.

4 ulasan:

Maya Ariffin berkata...

Samalah kita start cuti esok ja.. samat hari raya. Aku ni tiap tahun mang kena raya kedah dulu... Unwritten rules!

Ijah @ Fariza berkata...

Maya: samat hari raya gak kat kau sekeluarga..balik nanti hati-nati ok...

miz sifa berkata...

kah3..nsb bdn...aku lg kesian tiap2 thn duk rumah sorang2...mkn kuih sorng2, tgk tv sorang2...buhhhhsannnnnn argghhhhh

Jiey^Mien berkata...

Selamat hari raya..

Ampun dan maaf dipinta andai ada salah dan silap dalam berbicara..

Salam Syawal,
Jiey-Mien-Rayyan