23 September 2009

Dari pukul 12 tengahari sampai pukul 6.30 petang...

Balik sabtu 19/9/09, nasib baik hujan..sejuklah ckit..kalau tak mau mengelupur dalam kereta..budak tecit kat bawah nie tidur 2 kali tak sampai-sampai..huhuhhuuhu..kat dalam kereta tak leh duduk diam...penat.


nie, abah dah penat aqil plak take turn drive..

posing dulu...peaceeeeeeee..

lapo lah ibu..stering nie cam donut big apple jer..


sebab takleh duduk diam...ibu letak aqil kat bawak ...

yang nie kat belakang...bergurau jer..sakit telinga dengar diorang ketawa kete plak gegar-gegar..last-last kene marah, tidur semuanya..hahahahahaha..sebenarnya yang bawak kete stress jalan jem, tu yang bising ckit kene marah

notakaki: aksi aqil tu bila kete berenti..sebab jem. Jadi berani lah buat cam..kalau jalan laju..erkkk..BAHAYA...

2 ulasan:

ApEz ""MaTTeNo"" berkata...

kalo kete oto musti tak stress.....kite pon kalo bawak kete manual dalam jam, macam nak makan orang je...hahahahaha

Ijah @ Fariza berkata...

Apez: abang azam dahlah memang garang..kene jem mcm tu lagilah garang..huhuhuhuhu...tapi akak kat sebelah maintain tido..hahahahhaha..