09 September 2009

Cantik tarikh hari nie 09/09/09, lagi cantik hari nie jugak hari ULANG TAHUN PERKAHWINAN AKU*edit*

Hari nie cukup 8 tahun usia perkahwinan aku. Macam biasalah kalau tarikh special nie selalunya pompuan yang lebih alert. Dah 8 tahun dah, aku dah lali dah kalau Azam lupa pun. Masa baru-baru kahwin dulu sentap jugaklah, tapi sekarang aku tak kisah. Jadinya pagi tadi aku wish pakai SMS jerlah..




sms jam 9.43pg: Selamat ulang tahun perkahwinan kita yang ke 8. Semoga Kasih sayang kita hingga kemati.





sms jam 9.46pg: Selamat ulang tahun......Tak sangka dah lapan tahunkan....Rasa semalam je baru kita kawin.





sms jam11.23pg: Sayang, maafkan seandainye abang x mampu membahagiakan dirimu..Abg x mampu menyediakan kemewahan serta harta benda....yang ada hanya sekeping hati yang menyayangimu hingga ke akhir hayat......





sms jam 11.46pg: Harta atau kemewahan bukan kepentingan tapi pengertian dalam rumahtangga yang diperlukan. Terima kasih sebab jadi suami yang baik.


ok.ok..ok..janganlah gelakkan aku, sesekali jiwang syok jugak kan?. Nak seleberet gaya cam mane yang best ye..pegi makan berdua?..hadiah special?..atow biarkan ari nie berlalu tanpa ape2 sambutan?


****kejutan lagi dari Azam*******

Ros Merah = Cinta..

sms jam 1.26 ptg: tq. Hantar bunga :)

sms jam 1.29ptg: Just for my love...Hati2 balik nanti ..nak sambung tido, hehehehehhe..mmuuahh kat ayang.

aduh, lagi rasa bersalah kalau aku takdeh ape2 kejutan untuk azam, takkan asyik2 aku jer yang dapat kejutan..aku adelah list untuk azam tapi budget tinggi gak..huhuhhuhuuh..lappy, HP & jam tangan...mmmmmmm.

5 ulasan:

MOKCIK AZWA berkata...

HAPPY ANNIVERSARY yang ke 8 dan semoga berpanjangan hingga ke syurga...aminnnnnnnnnnnn.

Waduh ros merah lagi gitu....romantiknyerrr.

Ijah...tak perlu hadiah berjenama..hadiahkan saja..hmnn...tau tau la sendiri apa nak bagi special present hehehee.. *wink*

Ijah @ Fariza berkata...

mokcik azwa: Tq,..wahahahhaha..ouchh..ok gak kan?..cadangan yang bagus..:)

Maya Ariffin berkata...

Adiahkan je dia badak berendam.. carik kat pasar malam. kalu tak jupe, rendam la pepe yg patut malam karang. Wakakak..

Ja masakkan fav dish dia pun kira ok aper.

Ijah @ Fariza berkata...

Maya: kenape badak berendam?..hehehhehehe

masak kebendanya maya azam tgh keje malam (7 mlm - 7 pg)..aku jumpa dia pun 1 jam jer masa buka....kene postpone lah nampaknya...

Maya Ariffin berkata...

simpan je la sampai dia kije pagi. bebulan poser tak leh makan badak berendam diwaktu pagi. hoh! anak dah 3, tapi tak paham2 gak.