29 Ogos 2009

Encik bunga




Aku suspek budak nie yang pakaikan bunga kat telinga aqil, sebab dia yang pegang aqil sebelum tue, tau-tau dah ade jer bunga tu elok kat telinga aqil...heheheheehe..tapi ibu tambah lagi sebelah..hahahahhahaha....




Budak 7 bulan nie pantang nampak motor, cepat-cepat dia hulur tangan nak pegi kat motor tue. Tak berapa minat nak duduk kat walker, lagi suka merangkak kesana kesini.




Gigi bawah dah tumbuh 2 batang. Alhamdulillah...perkembangan yang memberangsangkan.




8 ulasan:

miz sifa berkata...

kah3....aqil cntk...mat bunga

miz sifa berkata...

yeyeh..kt rmh dh ade wireless...mudah dibawa kemana2...ngeh2

Abang Long berkata...

Kalau sampai besar pakai bunga ... macam mana ? Hehehehehe ...

Maya Ariffin berkata...

Wehh.. mat bunga la pulak!!

Ijah @ Fariza berkata...

Atih: eleh orang dah lama ade..tak poyo pun..:)

Abang Long: mintak2 dijauhkan...

Maya: hihihihi:).

HappyIrfa berkata...

ABISLAH DAH JADI 'MAT BUNGA'

ibu_uwais_ameenah berkata...

salam, tumpang jengah. tadi terperasan kat u punya blog psl berbuka puasa. ada gambar siti saadah... ofismate dia ke??

Ijah @ Fariza berkata...

Irfa: buli budak2 kecik nie syok..lawak jer mukanya..

Ibuuwais_ameenah: salam, awak tanye entry yang mana yer?..Siti saadah?...kalau nur saadah adalah...