21 Ogos 2009

Aku dah beli lauk-lauk segera untuk sahur esok pagi

lauk-lauk segera = hotdog, daging burger, telur n ikan bilis..hihihihihi nie bukan lauk, nie aku gelak

Seminggu lepas

Hari-hari aku dah saiko kanak-kanak ribena kat umah tu pasal puasa. Cari lauk nak sahur pun kene tanye kanak-kanak ribena tu, nasib baik senang jer lauk-lauk sahur yang di request.


hari sabtu nie puasa tau, abang ngan adik puasa ye?

nanti adik haus macam mane?

orang puasa memanglah haus, tahan jerlah tu sebab kalau puasa tak bleh main lasak-lasak sangat.

kalau puasa ada budak-budak matikan bu, sebab haus?

hissssshh mana ade sampai mati

hausssssssss,haussssss,hausssssss
*siap buat sytle cam suster ngesot*

hahahhahahhaha..poyolah adik nie

bu, kalau abang haus nanti abang telan air ludah jelah..

hahahahahhahah..oklah tu, janji tak haus kan?

bukan air ludahlah, air liur..

Macam-macamlah kanak-kanak ribena nie. Tapikan yang tak bleh blah, bapak kanak-kanak ribena pun macam kanak-kanak ribena gak. Semalam otw nak pegi beli lauk sahur

bu, abang dah terbayang dah nak makan ape buka puasa nanti..

buka ape?

siput sedut ngan ikan terubuk masak asam pedas. mmmmm..tak sabar nak tunggu ari sabtu.

poyo tau abang nie, mengalahkan budak-budak..

muhahhahahah, laki sapaaaaaaalah tu?.Hari pertama puasa aku ngan azam plan nak buka kat rumah jer, tapi semalam mak plak mintak kitaorang buka puasa kat umah mak..mmmmm. Masa mak cakap tu, aku pandang muka azam, azam pandang muka aku. Aku ikut azam lah kalau dia nak aku onnn jer. Tapi selalunya azam tak penah cakap tidak kat mak..hehehheheh menantu kesayangan mak.. apez jangan jeles.

SELAMAT BERPUASA UNTUK SEMUA YANG MENGUNJUNGI BLOG AKU NIE & MAAFKANLAH AKU ANDAI ADA KESILAPAN DAN KEKASARAN BAHASA.


Tiada ulasan: