26 Mei 2009

Selamat Pengantin Baru Kakcik & Jipol



Ahad lepas sepupu aku kawin, sebagai sepupu yang mithali aku datang utk memeriahkan majlis :)
jom kita layan gambar..


mula gambar tuan blog dulu... sungguh kurang sopan pompuan nie dahlah duduk kat tembok terkangkang plak tu




pengantin pompuan melangkah keluar...feeling jalan kat red karpet majlis anugerah, merasa gak


aku ingat 2 orang yang pegang kamera tu blogger gaklah sebab gaya dah ada...muhahahahahhaha..
aku gak yang pemalas nak kedepan zoom jer dah, panas ooooooo..nanti aku hitam, tu sebab gambar pun ala-ala jer






yeeeha, dah bersatupadu...nie pun aku zoom jer dari bawah khemah...


nampak tak masalah gambar nie, ade ker patut pengapit lelaki bawak anak, tu tengok tu tangan anak dok tarik baju..kahkahkahkahkah...anak sappppalah tu.





silat jangan tak silat...terseksa aku tengok pesilat nie, nasib pakai jean kalau tak dah satu hal plak nak cari org jahit seluar dia




posing kat pelamin plak, pengapit muka bosan jer...dalam hati memasing bilalah turn aku plak



Apa nenek buat ngan Aqil?...Minta pengantin kiss aqil biar jangan kene sawan ngantin.



Aqil ngan abah, abah volunteer nak pegang Aqil tu yang ibu duduk mengangkang tu



kesayangan ibu



balik singgah morib...saje jer. Anak2 request nak mandi laut aku tak bagi sebab panas sangatlah...

aqil ngan abah lagi, huishhhhh sedapnya mamam jari nie, sampai terpejam-pejam mata.


ade kisah lucu masa kat majlis nie, lepas aku makan aku bangun nak salam makcik aku, pastu sepupu2 aku dok jerit "uoooyooo dah kuruslah, kurus gila" sambil pandang muka aku...aku pun ala-ala malu gitu, tapi dalam hati rabun ker diorang nie kata aku kurus..makin aku dekat kat diorang makin tak sedap hati plak...aku pun tanye "kau cakap sapa yang kurus, aku kurus, gila ape kauorang nie". "woi bukan kak ijahlah, kak ijah buat apa, ayie tu dah kurus gila". hahahahhahah kan dah termalu kat situ....

Sejak sekolah pagi petang nie memang Azri dah kurus seluar dah kene pin dah...mulut aku gak yang gatal..selalu cakap dia gemuk..hahahhahah..dah budak tu semangat nak kurus.....taknak makan nasi..makan roti jer..kesian anak aku..anak pun semangat nak kurus ibu nya tak reti-reti nak diet

Sekarang aku tak bagi dia diet...kene makan nasi gak.

4 ulasan:

miz sifa berkata...

woi pesal pengapit lg cntk dari pengantin ni...ahahhaaha..jahat2...ank sapa la pgg baju hubby aku.....hahahah

ApEz ""MaTTeNo"" berkata...

anak kehilangan ibu kesayangan....kui3.....

Maya Ariffin berkata...

kuat kangkang la ko ni Ja.. hahahahah...

Ijah @ Fariza berkata...

Atih: mana hubby kau?....
hahahhahah perasan cantik konon uwekkkkk ....

Apez: jgn esok kau bersanding dia pun sibuk pegang baju cam tu..hahahahha haru jer kang...

Maya:...practice make perfect muhahahhahaha...