14 Mei 2009

Ketawa Aqil yang pertama


video

Selalu Aqil bila diagah dia senyum jer, nie bila aku gomol dia....beriya dia ketawa. Oh, aku rindu dengan ketawa dia. Sekarang nie pantang diagah mesti mengekek dia ketawa. Aqil belum meniarap lagi, tapi dah mengiring tang bontot lepas tapi kepala tak lepas...hihihihihihi..sekarang nie dia eksesais suka2 jer eja cam nie angkat kepala, kalau dibaringkan mesti kepala diangkat-angkat...

Terpandang muka Aqil teringat kat Azri. Aku selalu sakat Azri bila nampak dia cium Aqil.

abang, Aqil bagi kat oranglah ye?

tak boleh

ibu penatlah, abang tak nak tolong ibu jaga Aqil.

yelah, yelah abang jaga..

tak pun kita tukar Aqil ngan Aqilah nak, biar wak ambik Aqil.

ibu, biarlah ibu ade Abang, adik ngan Aqil..pastu ibu beranak lah lagi..nanti kuar baby pompuan plak. Mmmm takyah lah bagi Aqil kat wak.

Hahahahahaha...suka-suka jer nak suruh ibu beranak lagi, ingat senang ker nak keluarkan baby..

3 ulasan:

NONIE AZIZ berkata...

arghhhh...geram so kiut....

Ijah @ Fariza berkata...

Kak Nonie : kiut, sapa? ibunya ker anaknya..hihihihi...

Irtiyah berkata...

salam

terhiburnye menengok. si aqil dan abangnye... bimbang sungguh dia adik dia kena bagi kat orang.