17 April 2009

Tranformasi Aqil

huh, ingat AF jer ade tranformasi, Aqil pun telah bertranformasi ape maksud tranformasi..hihihihi .

nie Aqil masa umur 1 hari, baru balik sepital.


ni plak usia dia 5 hari..


hahahhaa..ibu dera Aqil, pakaikan bedak banyak2 biar wangi. Masa nie umur dia 26 hari.



nampak dah tembam..masa nie dah 2 bulan dah.



cak saya dah botak!








ibu & abah dah botakkan Aqil sebab rambut Aqil dah berpintal-pintal, orang tua-tua cakap kene sawan bantal. Masa check-up 2 bulan berat aqil dah 6.08kg. ibu rasa berat kat pipi..hihihihihi..



9 ulasan:

miz sifa berkata...

berat kt pipi mcm mak n abah dia...muahahahah

NONIE AZIZ berkata...

pipi macam ikut ibu dia je ni...hahaha

Ijah @ Fariza berkata...

atih & kak nonie : yelah tumpahnya kuah kalau tak ke nasi...hihihihihi..

Nomee berkata...

hi botak!

Ijah @ Fariza berkata...

auntie nomee : auntie, shomel..tak saya bila botak..hihihi :)

Maya Ariffin berkata...

wah semangat anak ko ja 2 bln dah 6kgs. Aidid aku 2 bulan aritu baru 5.18 jer. lahir aritu bape kg ja?

Ijah @ Fariza berkata...

Maya : anak aku lahir 3.13kg...hihihihi..aku ingat dia serasi ngan susu badanlah maya...baru-baru nie check-up 3 bulan naik lagi 1/2 kg..hihihihi..

Maya Ariffin berkata...

1/2 kg yang naik tu berat ko ke berat anak ko? ahahaha..

Ijah @ Fariza berkata...

Maya : berat anak akulah, aku ringan jer..hihihihi...tapi kan tinggi dia naik 1cm jer..hahahhahhaha..Gen sapa lah yang dia ikut.