11 April 2009

Andainya mimpi itu betul

Aku dah 2 hari tido umah mak, kebetulan plak Aqil sangat baik tido umah nenek sebab dia tidur lena. Aku pun
bila dia lena aku lagilah lena sampai termimpi... bukan mimpi basah ya sebab aku dah baligh muahahhaha.

Ape yang aku mimpi ye...hahahhahha. Bila ingat kelakar plak. Aku mimpi aku mengandung, bersalin pastu mengandung lagi, dalam mimpi tu yang lahir anak aku semuanya LELAKI. 3 (yang dah ada) + 2 (dlm mimpi) jadinya aku ada 5 orang anak lelaki, sampai yang last aku bersalin tu aku jerit Stop..stop..stop..cukup 5 jer..hahhahahhahaha. ntah ape-ape ntah.

Bila pagi tadi aku cakap ngan mak, mak cakap nak dpt rezeki. Rezeki ape ye?...takkan aku mengandung betul kot..oh tidak aku pantang 100 hari ma.

6 ulasan:

NONIE AZIZ berkata...

ok...kalo tak mo..tak pe pas kat akak...akak nak nak laki...kekekeke

Ijah @ Fariza berkata...

Kak Nonie: hahahhaha....sabo jerlah..

Maya Ariffin berkata...

eleh.. pantang 100 hari je.. lepas 100 hari ko balun 100 kali.. hahahaha..

Ijah @ Fariza berkata...

Maya: muahhahahaha..mana kau tau...hahahahhaha..kau skodeng aku ker?..

Maya Ariffin berkata...

ahahahahaha.. well.. aku dulu lepas je pantang, hari2 asben aku tanya.."Dah 100 hari ke blom?"... muahahaha..

Ijah @ Fariza berkata...

Maya : serupa ngan azam..muhahahhaha..