15 Februari 2008

tarian

Sabtu lepas 2/1/08 hubby cuti, so kitaorang pegi ke Jusco bukit tinggi & kebetulan ade pertunjukan tarian cina, sempena Tahun Baru cina....so layannnnnn....nie pun citer yang dah basi gak...hihihihihi...






ade banyak jugak tarian nyer, tapi nie jer gambo yang aku snap... duduk sila lagi kat bawah stage tu, orang heran tengok melayu mana yang sesat nie sebab kanan kiri aku semuanye org cina ok, yang melayu tengok dari jauh jer.....

08 Februari 2008

penyerahan duit hantaran.........

saje jer nak letak citer nie..peristiwa berlaku pada 23/1/2008, cerita basi.... hihihihihi, tapi aku tak kira nak cite jugak. Aku & family datang ke rumah tunang abang aku, sebab nak serahkan duit hantaran..sebanyak RM dot..dot..dot.. Insyaallah majlis pernikahan akan berlangsung pada bulan 5/2008.

nampaknyer duit pun dah diserahkan..kira, kira jgn tak kira...


kebetulan hari tu jugak hari jadi tunang abang aku yang ke 20 thn....mudo kakak ipar aku...