30 Disember 2008

Pulangkan balik!!!!!!!!.

Tak silap aku beberapa hari lepas kat dalam paper ade statistik yang dikeluarkan bahawa hanya beberapa peratus (peratus yang sangat rendah) sahaja ibu yang nak menyusukan bayinya. Hubby tolong aku baca tajuk statistik tu kuat-kuat..

Aku: Macam mana tak rendah, abang tulah org nak kasi susu ibu tak bagi..
Hubby: Haik..abang pulak, bila masa pulak abang tak bagi?
Aku: yelah bising-bising bila nak bagi nenen kat anak...
Hubby: yelah sampai 4 tahun tu, at least 2 tahun pun dah kira ok kan?
Aku: yelah tapi tak salah kalau nak sampai 4 tahun kan?...
Hubby: Abg dah bagi pinjam 2 tahun tu kira oklah...nie sampai 4 tahun...rugi aku...
Aku: alahai dengan anak pun nak berkira ker? hahahhahahhahaha..
Hubby: tak kira cukup masa pulangkan balik...hihihihihihi...

konpius aku..nie sapa punya nie aku ker hubby?...muhaahhahahhaha...

4 ulasan:

izawani/JEEN berkata...

Dah beranak ? Anak apa ?

Hehehe... bagus la rajin nak menyusu...

Ijah @ Fariza berkata...

kak belum lagilah tengah tunggu lah nie...

nie citer anak no2...tu.

NONIE AZIZ berkata...

hohoho...cuba tanya hubby balik abis susu yang abang amik kat Ijah bila nak bagi balik?

Ijah @ Fariza berkata...

Kak Nonie: hahahahahaha..nanti dia cakap dia bayar mahal masa hantaran tu....wakakakkakaka...poyo jer.