12 Disember 2008

Kene tag ngan kak nonie..layan.

Orang dah sejuk pasal tag nie aku baru nak buat hehehehhe...ampun kak sibuk yang disengajakan...


Syarat2nyer.. SILA BAGITAU

1. Berat sebelum mengandung
Masa sebelum mengandungkan
- Azri berat aku 52 kg (hubby cakap meleleh kalau tengok aku..hahahhahahhah)
- Fahmi berat aku 64kg (kurang ckit yang nak di lelehkan...muhahahhaha)
- baby dlm perut sekarang nie berat aku 67kg (yang nie aku yang meleleh air mata bila naik penimbang..huhuhhu)

wah makin lama makin berat...hahahahhaha agak-agak kalu yang ke-4 berapa plak berat aku yer?


2. Berat terakhir mengandung sebelum bersalin
- Azri last berat 80kg..wah bayang kan naik sampai 28kg...
- Fahmi last berat aku 79kg
-baby yang nie tak tau lagi agaknya mau cecah gak 80kg kot...hehehehhehe

Maklumlah mengandung tak penah mabuk (alhamdulillah)...selera makan sodap jer..


3. Berat selepas habis pantang
- Azri 67 ker 68kg...dah tak ingat sangat...sungguh tak selesa...banyak baju yang tak leh pakai dah....
- Fahmi...64kg mungkin sebab fahmi menyusu badan cepat susutlah (konon)....dengan melayan kerenah anak2 lagi....penat.
- Baby dalam perut nie tak tau lagi..tengoklah nanti.. bleh ker turun sampai 53kg ....berangan tu freekan.

Kalau iku BMI berat paling ideal bagi aku maksimum pun 60kg jer...so aku dah kategori gemuk.


4. Apa yang korang suka makan masa mengandung
- Azri & Fahmi semua aku suka makan hahahhahhahahha....tengok badanlah..
- baby yang dlm nie plak aku suka makan benda yang masam2 (mcm mangga muda, oren, apple hijau)...mmmmm sedap tapi masam yang fresh..jeruk & asam kecut aku tak layan..

5. Hospital mana anda bersalin
- Azri & Fahmi - Razif Norana, Taman Andalas, Klang (atas belas ehsan company yang tolong bayarkan)
- yang baby nie tak decide lagi nak bersalin kat mana, oleh kerana nak kene bayar sendiri jadinya masih berkira-kira lagi nak bersalin kat mana...maybe Hospital Subsidi...hihihihihi..(sayang duit aku).


6. Tunjukkan gambar mengandung at least 5 kpg.. (2 keping jadilah nyer..)

gambo nie masa mengandungkan azri, tapi tak ingat berapa bulan.Kalau tengok gambo nie bukan aku sorang jer yang kembang lepas tue..hubby pun sama gak..hihihihi..





gambar masa mengandungkan fahmi tak ade rasanya...yang ketiga nie pun nasib baik pegi company trip kalau tak pun agaknya tak banyak gambar ..nie gambar bulan 10 ari tu( 6 bulan)


-TAMAT-

1 ulasan:

NONIE AZIZ berkata...

humagaihhhh...yang sulung dulu dekat 80kg Ijah???tapi kira oklah tu turun banyak jugak...