07 November 2008

Singapore (company trip) - 2

Tinggalkanlah citer hati tak tenang tu, kita sambung citer trip ke singapore. Tukar duit RM240 dpt SGD100 sahaja. Kalau pakai duit sana dengan nilai barang yang kita beli memang murah tapi bila convert ke RM nampak mahal. Tapi paling berbulu, bila kene tunggu budak-budak lelaki masa nak turun ke singapore...tension gila. tengoklah gambar kat bawah muka masing-masing sangap gila. Kitaorang kan buat grouping passport so tak leh turun sorang-sorang, kene turun sekali.


tunggu kat tangga kapal..


nie kat mana eh, aku dah lupalah..masa nie tengah tunggu anak bos belikan tiket MRT nak pegi sentosa island

nie dlm MRT..


nie dah sampai kat sentosa...sentosa nie besar tau...mana area nie pun aku tak tau...hihihhihi..

pastu pegi plak kat sini...pun aku tak ingat nama tempat nie..tu mak buyung tak sedar diri posing tak agak-agak..hihihihi

pastu naik MRT pegi plak kat sini...dari stesen MRT nak kesini jauh gaklah..tapi diorang sediakan trem. Bersih tau pantai nie..dengan angin yang kuat...syok gila...



nie aku ambik gambar nie dar stesen MRT...cantik kan..






nie tengah tunggu MRT..penat gila..


Singapore adalah negara yang bersih susah nak jumpa sampah bersepah-sepah. Nie akan jadi kenangan manis aku.

2 ulasan:

Kak Elle berkata...

salam berkenalan dr saya di sg...lompat dr blog sya..

yg di naiki tu bukan MRT tetapi monorail di sentosa...mass rapid train di main island.

Ijah @ Fariza berkata...

Kak Elle : Terima kasih kak sebab betulkan..excited punye pasal....